środa, 24 maja 2017

Patchworkowe kursy z Gillian Travis

To była nie lada gratka. Stowarzyszenie Polskiego Patchworku zaprosiło do Polski Gillian Travis, znakomitą angielską quilterkę. Byłam u niej na kursie w zeszłym roku w Birmingham, więc wiedziałam na pewno, że warto. Nic się nie pomyliłam :). Dodatkową atrakcją była możliwość obejrzenia patchworków Gillian. Uczta dla oka :)

Pierwszy kurs to aplikacja wymienna. Uszyłam ptaszki. Zaczęłam na kursie, a skończyłam w domu.
40 x 40 cm.



Nakręciłam też krótki film o tym moim szyciu.
A tu są zdjęcia z kursu.














 Ta specjalna torba PRYMA pomogła mi w transporcie mojej maszyny do szycia. Bardzo pojemna i z kółkami!



Na drugi dzień szyłyśmy kamieniczki starego miasta. To też aplikacja, ale jakże inna od tej wymiennej z pierwszego dnia.
To już mój skończony patchwork. Pocztówka ze Starego Miasta. 27 x 34 cm.


Zdjęcia z kursu są tutaj.












Jak miło było uczyć się od Gillian, spotkać się z koleżankami z całej Polski, pogadać, iść do baru na róg Ząbkowskiej i Targowej na obiad jak za dawnych lat.

Dziewczyny, do zobaczenia :).

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz