środa, 10 lutego 2016

Co pokazałyśmy na wystawie patchworków w Szczecinie

W niedzielę rozpoczęła się wystawa patchworków w Szczecinie.
O swoich wrażeniach z niej napisałam na moim blogu. Zapraszam Was do lektury.

Podczas otwarcia wystawy spotkałam wiele osób związanych z naszą szkołą - naszych uczennic i trenerek. Gdy potem oglądałam wystawę, to z ogromną przyjemnością stwierdziłam, że niektóre z prac były szyte na naszych zajęciach, a jeszcze więcej uszyły nasze dziewczyny, zarówno te które się uczą jak i te, które uczą.

Zobaczcie jaką mamy silną reprezentację:



 



Hala Grzesik http://szmatkadoszmatki.blogspot.com/































Basia Pieczyńska






Hanna Siebierwska






Dorota Włodarczak



Bożena Wojtaszek
http://www.textilecuisine.blogspot.com/








Wszystkie zdjęcia zrobiła Jo Ho :). Dziękuję Ci, że mogłam je pokazać.

Moje Drogie Quilterki, jestem z Was/Nas bardzo dumna.






















































5 komentarzy:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. imponująco długa lista :) wspaniale, że jest tyle Osób związanych ze Szkołą... Aniu - jesteś sercem polskiego patchworku :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Aniu, wszystkie macie prawo być dumne. Prace są piękne, podziwiam. Wszystkim Dziewczynom gratuluję wystawy.

    OdpowiedzUsuń