środa, 12 listopada 2014

Stitch & slash zamiast łaciaków

Na dzisiejsze zajęcia w naszej szkole była zaplanowana nauka szycia  łaciaków. To moja ukochana technika, udoskonalam ją od kilku lat i chętnie dzielę się wiedzą na ten temat. W ten sposób uszyłam kilka słońc, również takie "widziane z morskiej głębiny". Ciekawych zapraszam na moją stronę www.annaslawinska.pl.
Ostatnio trochę zdradzam ten sposób szycia, na rzecz innych technik, których uczymy się w szkole: w ten sposób polubiłam na przykład confetti czy witraże.
Kilka dni temu uszyłam małą próbkę, 30 x 30 cm w jeszcze innej technice "stich & slash". Zajrzyjcie tutaj
Ta próbka tak spodobała się uczestniczkom dzisiejszych warsztatów, że wszystkie szyły i cięły zawzięcie. Miałyśmy trochę za mało czasu, żeby skończyć prace, ale dziewczyny obiecały, że zrobią to w domu a ja zaktualizuję ten wpis, gdy doślą mi zdjęcia skończonych patchworków.






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz